16 April, 2009

AKU MERINDUIMU

Aku merinduimu apabila
keindahan datang menyapaku
kerana hanya engkau menjadi tempatku
berkongsi kegembiraanku.

Aku amat merinduimu apabila
kekusutan datang melandaku
kerana hanya engkau menjadi tempatku
yang amat memahamiku.

Aku amat merinduimu apabila
terasa hendak menangis dan ketawa
kerana aku tahu
hanya engkau yang tahu
membuat aku gembira
dan meredakan tangisku.

Aku merinduimu
di sepanjang hidupku ini
tetapi aku amat merinduimu
ketika terbangun dari tidurku
di malam hari memikirkan
saat-saat indah antara kita
yang menjadi igauanku
sepanjang hidupku.

12 April 2009

3 comments:

sakura on April 16, 2009 at 7:37 AM said...

Tuan
selamat merindu....

azam on April 23, 2009 at 8:38 PM said...

Salam saudaraku,
terima kasih mengunjungi blog saya dan meninggalkan komen. Sila datang lagi dari masa ke semasa. Salam persahabatan ~ azam

nuriz on April 24, 2009 at 12:58 PM said...

'Award' penghargaan dari saya buat saudara..
Boleh dapatkannya d blog saya =)
Semoga terus berjaya...

 

ARENAPUISI Copyright © 2008 Black Brown Pop Template designed by Ipiet's Blogger Template